Δείτε τη Βραδιά Όπερας εδώ.
Φεστιβάλ Υδατογέφυρας Μόριας 2021
Moria Aqueduct Festival 2021
Παρασκευή 20 Αυγούστου – Τρίτη 24 Αυγούστου 2021
Σε όλες τις εκδηλώσεις, η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό
ΠΡΟΣΟΧΗ: Όλες οι εκδηλώσεις θα γίνουν στο Αρχαίο Υδραγωγείο της Μόριας
Συνδιοργάνωση
Πολιτιστικος Σύλλογος
Culture4All – Πολιτισμός για Όλους
Πολιτιστικός Σύλλογος
Γυναικών Μόριας
Διεθνές Μουσικό Σωματείο
Gina Bachauer
Αντιπεριφέρεια
Πολιτισμού
Βορείου Αιγαίου
Με την υποστήριξη των
Αντιδημαρχία Καθαριότητος
Μέγας Χορηγός
Χορηγοί
Χορηγοί επικοινωνίας
Με την ευγενική αρωγή των
Άσπα Δημητρούλη-Μουτάφη
Δήμητρα Βογιατζή-Φορμεντίνη
Δήμος Μυτιλήνης
Δημοτική Κοινότητα Μόριας
Ιππικός Εξωραϊστικός Φυσιολατρικός Σύλλογος “Ο Άγιος Δημήτριος”
Λέσχη Ανάγνωσης Μόριας
Πεζοπορικός Σύλλογος “Διχάλα”
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Μόριας
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Μόριας
Σύλλογος Κατοίκων Μόριας, Παναγιούδας και Όμορων Κοινοτήτων
Καλλιτεχνικό Πρόγραμμα του Φεστιβάλ
Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021, στις 8:00 μ.μ.
Αρχαίο Υδραγωγείο Μόριας
Βραδιά Όπερας
με τους διεθνώς διακεκριμένους λυρικούς καλλιτέχνες:
Μάιρα Μηλολιδάκη, υψίφωνο
Ειρήνη Καράγιαννη, μεσόφωνο
Χρήστο Δεληζώνα, τενόρο
Σωτήρη Τριάντη, βαρύτονο
Στο πιάνο ο καταξιωμένος σολίστ Τίτος Γουβέλης
Φιλική συμμετοχή: Ιωάννα Σφήκα – Καρβελά, δραματική σοπράνο
Λία Κεφαλά, πιανίστα – μαέστρος
Πρόγραμμα
Το λαγιαρνί Θεόδωρος Σπάθης (1884 – 1943)
Ιωάννα Σφήκα – Καρβελά, δραματική σοπράνο
Pace, mio Dio G. Verdi (1813 – 1901) Forza del destino
Ιωάννα Σφήκα – Καρβελά, δραματική σοπράνο
O, ma lyre immortelle Charles Gounod (1818 – 1893) Sappho
Ιωάννα Σφήκα – Καρβελά, δραματική σοπράνο
Là ci darem la mano W. A. Mozart (1756 – 1791) Don Giovanni (1787)
Μάιρα Μηλολιδάκη, υψίφωνος – Σωτήρης Τριάντης, βαρύτονος
Σε ένα από τα πλέον δημοφιλή ντουέτα του ρεπερτορίου ο αδίστακτος Δον Ζουάν επιχειρεί να αποπλανήσει την «αθώα» Τσερλίνα την ημέρα του γάμου της.. «Έλα μαζί μου αγαπημένη, μην διστάζεις, ένα βήμα είναι αρκετό για να χαρούμε ελεύθερα τον έρωτά μας.»
La Donna è mobile G. Verdi (1813 – 1901) Rigoletto (1851)
Χρήστος Δεληζώνας, τενόρος
«Η γυναίκα είναι άστατη σαν φτερό στον άνεμο, αλλάζει διάθεση και γνώμη στο λεπτό.. Αλίμονο σε όποιον την εμπιστευτεί, είναι χαμένος από χέρι.» Αμέσως μετά την πρεμιέρα της όπερας το 1851 στη Βενετία, η περίφημη άρια του έκλυτου Δούκα της Μάντοβας γίνεται η αγαπημένη καντσονέτα των γονδολιέρηδων..
Au Fond du temple saint G. Bizet (1838 – 1875) Les Pêcheurs de perles (1863)
Χρήστος Δεληζώνας, τενόρος – Σωτήρης Τριάντης, βαρύτονος
Στο μελωδικό αυτό ντουέτο από τους Αλιείς μαργαριταριών ο Ναντίρ και ο Ζουργκά επιβεβαιώνουν τη φιλία τους, που ωστόσο θα απειλήσει ο έρωτάς τους για την ίδια γυναίκα.
L’ Amour est un oiseau rebelle G. Bizet (1838 – 1875) Carmen (1875)
Ειρήνη Καράγιαννη, μεσόφωνος
Η τσιγγάνικη φλόγα της Κάρμεν καθηλώνει τους πάντες σε αυτήν τη διάσημη χαμπανέρα που δηλώνει πως ο αληθινός έρωτας υπακούει μόνο στους νόμους της καρδιάς.
Votre toast je peux vous le rendre G. Bizet (1838 – 1875) Carmen (1875)
Σωτήρης Τριάντης, βαρύτονος
Γνωστή ως το τραγούδι του Τορεαδόρ, η άρια του Εσκαμίγιο περιγράφει σε μια έκρηξη μελωδίας και ρυθμού την εκστατική εμπειρία του ταυρομάχου στην αρένα, τον θανάσιμο κίνδυνο που αντιμετωπίζει και την αποθέωση από το κοινό που τον επευφημεί για τη νίκη του.
Canzonetta sull’ aria W. A. Mozart (1756 – 1791) Le Nozze di Figaro (1786)
Μάιρα Μηλολιδάκη, υψίφωνος – Ειρήνη Καράγιαννη, μεσόφωνος
Η Κοντέσα Αλμαβίβα και η Σουζάνα συνωμοτούν σε ένα αθώο παιχνίδι αλλαγής ρόλων προκειμένου να αποκαλύψουν την απιστία του Κόντε, που θα λάβει μια μυστηριώδη πρόκληση για ένα ρομαντικό τετ α τετ στον κήπο μέσα στη νύχτα..
Τραγούδι στο Φεγγάρι A. Dvořàk (1841 – 1904) Rusalka (1901)
Μάιρα Μηλολιδάκη, υψίφωνος
Η νύμφη του νερού Ρουσάλκα ερωτεύεται έναν πρίγκιπα που ήρθε να κολυμπήσει στη λίμνη της και η μόνη της επιθυμία είναι να γίνει θνητή για να τον ακολουθήσει στη στεριά. Με το τραγούδι της καλεί το φεγγάρι να γίνει αγγελιαφόρος της αγάπης της και να αποκαλύψει στον καλό της το μυστικό της.
Voi lo sapete, o mamma P. Mascagni (1863 – 1945) Cavalleria Rusticana (1890)
Ειρήνη Καράγιαννη, μεσόφωνος
Αντιπροσωπευτικό δείγμα του βερισμού, μιας μουσικής που δίνει έμφαση στη ρεαλιστική αφήγηση του δράματος όπως το βιώνουν οι χαρακτήρες, η άρια της Σαντούτσα είναι μια σπαρακτική μουσικά εξομολόγηση της αγάπης της για τον Τουρίντου, ο οποίος την αγνοεί καθώς παραμένει ερωτευμένος με τη Λόλα.
Nessun dorma G. Puccini (1858 – 1924) Turandot (1926)
Χρήστος Δεληζώνας, τενόρος
Στο Πεκίνο την εποχή των μύθων η παγερή πριγκίπισσα Τουραντότ είναι αποφασισμένη να δοθεί μόνο σε εκείνον που θα λύσει τα τρία αινίγματά της. Ο θάνατος περιμένει όποιον αποτυγχάνει. Ο άγνωστος στη χώρα πρίγκιπας Κάλαφ ανταποκρίνεται στην πρόκληση με επιτυχία αλλά η Τουραντότ αρνείται να υποκύψει. Τότε εκείνος της δίνει την ευκαιρία να τον θανατώσει αν ανακαλύψει το όνομά του· αλλιώς θα πρέπει να τον παντρευτεί. Στους κήπους του παλατιού, ο Κάλαφ ακούει από μακριά τους κήρυκες να διαλαλούν ότι εκείνη τη νύχτα κανείς δεν πρέπει να κοιμηθεί (nessun dorma) ώσπου να αποκαλυφθεί το όνομα του ξένου. Η εμβληματική άρια του τενόρου ξεκινά με τα λόγια αυτά και ολοκληρώνεται με τη βεβαιότητα του Κάλαφ ότι θα νικήσει την αυγή.
Addio del passato G. Verdi (1813 – 1901) La Traviata (1853)
Μάιρα Μηλολιδάκη, υψίφωνος
Εξουθενωμένη από την ασθένεια η Βιολέτα αποχαιρετά τη ζωή με μια άρια που συγκινεί βαθιά με τον λυρισμό και την απλότητά της.
Παράφραση πάνω στον Rigoletto (1859) F. Liszt (1811 – 1886)
Τίτος Γουβέλης, πιάνο
Επιλέγοντας ένα από τα πλέον δημοφιλή κουαρτέτα της ιταλικής όπερας ο συνθέτης αναδημιουργεί μέσα από τις μελωδικές του γραμμές μια πυκνή αρμονικά και εντυπωσιακή δεξιοτεχνικά πιανιστική πανδαισία.
Parigi, o cara G. Verdi (1813 – 1901) La Traviata (1853)
Μάιρα Μηλολιδάκη, υψίφωνος – Χρήστος Δεληζώνας, τενόρος
Ενωμένοι και πάλι λίγο πριν την ύστατη ώρα του θανάτου, ο Αλφρέντο και η Βιολέτα παραδίδονται για μια τελευταία φορά στην παρηγοριά του αίσιου τέλους, που ωστόσο δεν μπορεί παρά να είναι ανέφικτο.
Largo al factotum G. Rossini (1792 – 1868) Il Barbiere di Siviglia (1823)
Σωτήρης Τριάντης, βαρύτονος
Ο πιο διάσημος κουρέας της όπερας σίγουρα δεν χρειάζεται συστάσεις! Απολαύστε μια από τις πιο αγαπημένες άριες του ρεπερτορίου, πεδίο δόξας για τους βαρύτονους που επιδεικνύουν το κωμικό τους ταπεραμέντο και τη δεξιοτεχνική τους δεινότητα.
Η Καρδιά μου πονεί για σας Θ. Σακελλαρίδης (1883 – 1950) Ο Βαφτιστικός (1918)
Ειρήνη Καράγιαννη, μεσόφωνος – Σωτήρης Τριάντης, βαρύτονος
Σε μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της ελληνικής οπερέτας που κάνει πρεμιέρα το 1918, στρατιώτες και αξιωματικοί, μετά τους δύο νικηφόρους βαλκανικούς πολέμους και τις μάχες του Πρώτου Παγκοσμίου, αδημονούν να πετάξουν για λίγο το χακί και να ζήσουν τον έρωτα σε σκαμπρόζικες καταστάσεις με τις αξιαγάπητες κυρίες στα μετόπισθεν..
Libiamo ne’ lieti calici G. Verdi (1813 – 1901) La Traviata (1853)
Όλα φωτίζονται ακόμα από τη χαρά της ζωής στην πρώτη πράξη της όπερας όταν η Βιολέτα συναντά για πρώτη φορά τον Αλφρέντο και τον παροτρύνει να κάνει μια πρόποση σε μια πολυτελή γιορτή στο σπίτι της στο Παρίσι. Για το κλείσιμο της βραδιάς οι τέσσερις ερμηνευτές ενώνουν τις φωνές τους στο πολυτραγουδισμένο βαλς όπου ο Αλφρέντο αποκαλύπτει ότι σε αντίθεση με τη Βιολέτα, ο έρωτας για εκείνον είναι πιο σοβαρή υπόθεση από ένα ανέμελο φλερτ…
Βιογραφικά Καλλιτεχνών
Ιωάννα Σφήκα-Καρβελά – δραματική σοπράνο
Η διακεκριμένη Ελληνοαμερικανίδα δραματική σοπράνο Ιωάννα Σφήκα-Καρβελά γεννήθηκε στη Βαλτιμόρη των Ενωμένων Πολιτειών. Μετά την αποφοίτηση της από το Πανεπιστήμιο της Μέριλαντ σπούδασε φωνητική στο Εθνικό Ωδείο και στη Ν. Υόρκη. Η διεθνής καριέρα της που ξεκίνησε στην Αμερική την οδήγησε σε μεγάλες μουσικές αίθουσες στην Ευρώπη, στην Αμερική και πέραν του Δυτικού Κόσμου ως την Οδυσσό και το Τόκιο, τις περισσότερες φορές ως εκπρόσωπο της κλασικής ελληνικής μουσικής.
Λία Κεφαλά, πιανίστα – μαέστρος
Η Λία Κεφαλά είναι καθηγήτρια πιάνου και μαέστρος της Μεικτής Χορωδίας «Νίκος Μυρογιάννης» του Δήμου Λέσβου. Σπούδασε μουσική κοντά σε σημαντικούς ανθρώπους της και έγραψε μουσική για το θεατρικό έργα και συνεχίζει τις σπουδές της ως διευθύντρια ορχήστρας.
Μάιρα Μηλολιδάκη, υψίφωνος
Απόφοιτος του Ωδείου Αθηνών και της Δραματικής Σχολής Εμπρός – Εργαστήρι, υπότροφος του Ιδρύματος Ωνάση, με σπουδές στην Ιταλία με τη Ρενάτα Σκότο (Όπερα στούντιο, Ακαδημία της Αγίας Καικιλίας, Ρώμη) και τη Μαρία Λουίζα Τσόνι (Μιλάνο). Μέλος της Ομάδας Μουσικού Θεάτρου ΕΥΤΟΠΙΑ (η περφόρμανς «Pietà» έχει βραβευτεί σε Κίεβο και Αθήνα) και του μπαρόκ συνόλου Canto Soave (το cd τους «Vita Segreta Musica Segreta» κυκλοφορεί από την FM Records). Έχει εμφανιστεί στο Εθνικό Θέατρο, την Εθνική Λυρική Σκηνή, τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, την Ακαδημία της Αγίας Καικιλίας, το Teatro dal Verme (Μιλάνο), το Carnegie Hall (Νέα Υόρκη), ερμηνεύοντας ένα ευρύ ρεπερτόριο μουσικής δωματίου, με έμφαση στους Έλληνες συνθέτες, αλλά και βασικούς ρόλους σε όπερες των Ραμώ, Χέντελ, Μότσαρτ, Ντονιτσέτι, Βέρντι, Πουτσίνι, Βιαρντό, Μπιζέ: Violetta (La Traviata), Madga (La Rondine), Gilda (Rigoletto), Rosina (Ο Κουρέας της Σεβίλλης), Micaela (Carmen), Βασίλισσα της Νύχτας (Ο Μαγικός Αυλός), Céphise (Πυγμαλίων), La Fée (Cendrillon) και Morgana (Alcina). Έχει συμπράξει μεταξύ άλλων με την Ορχήστρα των Χρωμάτων, την Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων, τη Συμφωνική Ορχήστρα Κύπρου, την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Academica Αθηνών, το κουιντέτο Melos Brass, τον οργανίστα J. Geffert και τον κόντρα τενόρο M. Chance. Την περίοδο 2019 – 2020 ξεχωρίζουν η συμμετοχή της στην ταινία του Ν. Κορνήλιου “Canto si tu Cantas”, η κυκλοφορία του προσωπικού της cd «Γραφόμενα» με τραγούδια του Ιωσήφ Βαλέτ από την Subways, και η συνεργασία της με τον συνθέτη της ήλεκτρο-ακουστικής σκηνής Constantine Skourlis σε παραστάσεις όπως «Δον Κιχώτης», «Ριχάρδος Β’ – Ρέκβιεμ ενός Βασιλιά» και «Free at Last» (Ιούνιος 2019, Ρόττερνταμ – Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2021). Τον Μάρτιο του 2020 εμφανίστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με το σύνολο Canto Soave και τον Constantine Skourlis στην παράσταση – αφιέρωμα στη Χίλντεγκαρντ φον Μπίνγκεν Splendidissima Gemma – Recomposing Hildegard, σε σκηνοθεσία Θέμελη Γλυνάτση. Το καλοκαίρι του 2021 περιοδεύει με την παράσταση «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι» της Ομάδας ΕΥΤΟΠΙΑ. Διδάσκει τραγούδι στο Αμερικάνικο Κολλέγιο της Ελλάδας (Deree) και το Ωδείο Φ. Νάκας. Είναι απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Σορβόννης. Δεσμοί ζωής και μουσικής με τον πιανίστα Τίτο Γουβέλη.
Ειρήνη Καράγιαννη, μεσόφωνος
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε τραγούδι στο Ωδείο Athenaeum (Αθήνα) και στο Εθνικό Ωδείο, καθώς επίσης Γαλλική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Με υποτροφία των ιδρυμάτων «Ωνάσης» και «Μαρία Κάλλας», συνέχισε σπουδές στην Ακαδημία Αγίας Καικιλίας Ρώμης, και συνέχισε πλάι στη Βικτόρια ντε Λος Άνχελες (Βαρκελώνη) και τη Μαρία Λουίζα Τσιόνι (Μιλάνο). Παρακολούθησε, επίσης, μαθήματα υποκριτικής και χορού στο Λονδίνο, ως μέλος του Κέντρου Όπερας «Μάγερ Λίσμαν». Πρωτοεμφανίστηκε ως Ηλέκτρα στην όπερα Πυλάδης του Γιώργου Κουρουπού στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (1991/92). Έκτοτε εμφανίστηκε σε πολλές παραγωγές του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Με την Εθνική Λυρική Σκηνή πρωτοσυνεργάστηκε το 1994 ερμηνεύοντας τον ρόλο του Ζήμπελ [Φάουστ/Faust] (Ηρώδειο, 1993/94). Κατά την περίοδο 1998/2014 τραγούδησε πρωταγωνιστικούς και βασικούς ρόλους μεσοφώνου σε όπερες όπως: Οι δραπέτες της σκακιέρας, Αλτσίνα, Η σύντομη ζωή, Ο Νίξον στην Κίνα [Nixon in China], Τζάννι Σκίκκι, Οι Πουριτανοί, Καβαλλερία Ρουστικάνα, Η Σταχτοπούτα, Βέρθερος κ.ά. Ερμήνευσε τους ρόλους Ιππόλυτη και Τιτάνια στην όπερα Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας του Δημήτρη Παπαδημητρίου (Εθνικό Θέατρο, 1999/2000). Συνεργάστηκε με την Όπερα Θεσσαλονίκης, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, το Ελληνικό Φεστιβάλ, την Ορχήστρα των Χρωμάτων, τους Σολίστ της Πάτρας, κ.ά. Έδωσε ρεσιτάλ σε πολλές πόλεις της Ελλάδας, και εμφανίστηκε σε λυρικές σκηνές της Ευρώπης και της Αμερικής. Κέρδισε Α΄ Βραβείο στο Διεθνή Διαγωνισμό «Τζουζέπε Ντι Στέφανο» και ερμήνευσε τον ομώνυμο ρόλο στην όπερα Κάρμεν στο πλαίσιο του Μουσικού Ιουλίου στο Τράπανι (Ιταλία, 1998). Ερμήνευσε σε πρώτη εκτέλεση πολλά έργα σύγχρονων Ελλήνων συνθετών (Κουρουπός, Σφέτσας, Μαρκόπουλος, Παπαδημητρίου). Έχει ενεργό παρουσία στη δισκογραφία.
Χρήστος Δεληζώνας, τενόρος
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Ξεκίνησε μαθήματα μονωδίας στο Κεντρικό Ωδείο με τη Μαργαρίτα Συγγενιώτου και ολοκλήρωσε τις σπουδές του παίρνοντας δίπλωμα με τον Γιώργο Σούτη στο Ωδείο Σύγχρονη Μουσική Παιδεία. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια μουσικής και τραγουδιού με διεθνώς καταξιωμένους Έλληνες και ξένους τραγουδιστές. Τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2020 στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Opera Out Of Opera, σε συνεργασία με την Ακαδημία της Αγίας Καικιλίας της Ρώμης και τη Mουσική Ακαδημία Mοτσαρτέουμ του Σάλτσμπουργκ, πραγματοποίησε εμφανίσεις στην Παμπλόνα (Ισπανία) και στο Σάλτσμπουργκ (Αυστρία) υπό την καθοδήγηση του διάσημου τενόρου Mario Dias και τη μουσική διεύθυνση του μαέστρου Michelangelo Galeatti. Το καλοκαίρι του ίδιου έτους ερμήνευσε τον ρόλο του Γιάννη στην ηχογράφηση της καινούργιας όπερας του συνθέτη Κώστα Μουστάκα «Η Σταχομαζώχτρα» που βασίζεται στο ομότιτλο διήγημα του Παπαδιαμάντη. Από το 2008 συνεργάζεται σταθερά με την Εθνική Λυρική. Ξεχωρίζουν οι ερμηνείες του στους ρόλους του Luigi (Puccini, Il Tabarro) και του Ιδομενέα στην ομώνυμη όπερα του Mozart, στο πλαίσιο του προγράμματος «Οι Νέοι της Όπερας». Ακόμη έχει ερμηνεύσει τον ρόλο του Don Jose (Bizet, Carmen) με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων και του Manrico (Verdi, Il Trovatore) με την ομάδα «Όπερα Πόβερα». Το ευρύ ρεπερτόριό του περιλαμβάνει έργα θρησκευτικής μουσικής, μεταξύ άλλων των Mozart, Brukner, Charpentier, Saint-Saens, που έχουν πραγματοποιηθεί σε χώρους όπως το θέατρο Απόλλων της Σύρου, η Ιόνιος Ακαδημία της Κέρκυρας, το Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών, το Μουσείο Μπενάκη και το Παλλάς. Συμμετείχε στην πρώτη παρουσίαση της όπερας «Ελ Γκρέκο» του Γ.Χατζηνάσιου στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
Σωτήρης Τριάντης, βαρύτονος
Γεννήθηκε στην Κέρκυρα όπου ξεκίνησε τις μουσικές του σπουδές στη Φιλαρμονική Εταιρία «Μάντζαρος» της οποίας υπήρξε μέλος επί σειρά ετών. Είναι διπλωματούχος στο κλασικό τραγούδι από το Ωδείο Νικόλαος Μάντζαρος με Άριστα Παμψηφεί και Πρώτο Βραβείο. Έχει τελειοποιήσει τις μουσικές του σπουδές μαθητεύοντας δίπλα σε καταξιωμένους τραγουδιστές, τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό. Ως σολίστ έχει συμπράξει με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων, με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Κέρκυρας, με την Καμεράτα – Αrmonia Atenea, το Ελληνικό Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής, την ομάδα μουσικού θεάτρου ΡΑΦΗ, το Φεστιβάλ Αθηνών, το Διεθνές Φεστιβάλ του Σάλτσμπουργκ, το Φεστιβάλ Αιγαίου, σε παραγωγές όπερας και μιούζικαλ που παρουσιάστηκαν στην Εθνική Λυρική Σκηνή, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Ωδείο Ηρώδου Αττικού, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, το Ωδείο Αθηνών, την Ιόνιο Ακαδημία Κέρκυρας, κ.α. Έχει ερμηνεύσει πρωταγωνιστικούς ρόλους σε όπερες των Purcell, Handel, Verdi, Leoncavallo, Mascagni, Hindemith, Glass, κ.ά. Έχει ερμηνεύσει τον ρόλο του Πέτρου στην όπερα «Ελ Γκρέκο» του Γ. Χατζηνάσιου. Η δισκογραφική του παρουσία περιλαμβάνει τη συμμετοχή του σε cd με έργα επτανησίων συνθετών, καθώς και τη συμμετοχή του στο cd Rossini του κόντρα τενόρου Franco Fagioli με την Καμεράτα – Armonia Atenea υπό τη διεύθυνση του αρχιμουσικού Γιώργου Πέτρου, που κυκλοφορεί από την Deutsche Grammophon. Είναι απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Μπολόνια. Έχει εργαστεί ως ψυχίατρος τόσο ιδιωτικά όσο και σε δημόσια νοσοκομεία στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Τίτος Γουβέλης, πιάνο
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε πιάνο στο Ωδείο Αθηνών, στο Βασιλικό Κολλέγιο του Λονδίνου και στη Βασιλική Ακαδημία της Γλασκώβης με τους Άρη Γαρουφαλή, Peter Katin και Fali Pavri αντίστοιχα, ενώ μελέτησε για χρόνια με τον Dominique Merlet (πιάνο) και τον Nicolas Kynaston (εκκλησιαστικό όργανο). Έχει κερδίσει βραβεία σε πολλούς πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς, καθώς και το βραβείο «Μυκονίου» της Ακαδημίας Αθηνών. Έχει συμπράξει ως σολίστ με τη Βασιλική Εθνική Ορχήστρα της Σκωτίας, τη Συμφωνική Ορχήστρα της Μπανγκόκ, την Κρατική Ορχήστρα της Τρανσυλβανίας, τις Κρατικές και Δημοτικές Ορχήστρες Αθηνών και Θεσσαλονίκης, την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, την Καμεράτα–Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, τη Συμφωνική Ορχήστρα Κύπρου κ.ά., συνεργαζόμενος με διακεκριμένους αρχιμουσικούς (E. Tabakov, A. Paris, A. Ertüngealp, M. Tilkin, Β. Φιδετζή, Ν. Αθηναίο, Β. Χριστόπουλο, Γ. Πέτρου κ.ά.). Δίνει τακτικά ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Μεγ. Βρετανία, Γερμανία, Αυστρία, Ολλανδία, Ρουμανία, Σερβία, Τουρκία, Νότιο Κορέα, Νιγηρία και Κύπρο). Διδάσκει πιάνο στο Ωδείο Αθηνών και παραδίδει συχνά σεμινάρια ανά την Ελλάδα. Είναι συντάκτης των έντυπων προγραμμάτων της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, ενώ κείμενά του αξιοποιούνται συχνά σε έντυπα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και του Φεστιβάλ Αθηνών.
Δευτέρα 23 Αυγούστου 2021, στις 8:00 μ.μ.
Αρχαίο Υδραγωγείο Μόριας
Βραδιά κλασικής μουσικής
“Νυχτερινοί Μουσικοί Μονόλογοι και Διάλογοι“
σε συνεργασία με το 13ο φεστιβάλ του Διεθνούς Μουσικού Σωματείου Gina Bachauer
Πρόγραμμα
Béla Kovács (γ. 1960)
Hommage à J.S. Bach
Γιάννης Γιάννου, κλαρινέτο
Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Σουίτα αρ. 1 για βιολοντσέλο (σε μεταγραφή για βιόλα), BWV 1007
III. Courante
II. Allemande
Μαργαρίτα Πετρίδου, βιόλα
Ο Κύκνος
Αλέξανδρος Σιουπούλης, βιολοντσέλο
Ελευθέριος Μισιργής, πιάνο
Friedrich Hermann (1828-1907)
Grand Duo Brillant, Op. 12
Ι. Introduzione: Adagio-Allegro
Allegro risoluto
III. Cadenza-Coda
Χριστόφορος Πετρίδης, βιολί
Μαρία Έλλη Πετρίδου, βιολοντσέλο
César Franck (1822-1890)
Σονάτα για βιολί και πιάνο
Ι. Allegretto ben moderato
ΙΙ. Allegro
ΙΙΙ. Ben moderato: Recitativo-Fantasia
IV. Allegretto poco mosso
Χριστόφορος Πετρίδης, βιολί
Παναγιώτης Τροχόπουλος, πιάνο
Μουσική Επιμέλεια Συναυλίας
Κωνσταντίνος Π. Καράμπελας-Σγούρδας
Τρίτη 24 Αυγούστου 2021, στις 7:30 μ.μ.
Αρχαίο Υδραγωγείο Μόριας
Παρουσίαση βραβευμένων μυθιστορημάτων
&
Γνωστές μελωδίες και μουσικοί αυτοσχεδιασμοί
σε συνεργασία με το 13ο φεστιβάλ του Διεθνούς Μουσικού Σωματείου Gina Bachauer
Πρόγραμμα
Παρουσίαση του βιβλίου
«Μόρια, Η αμεριμνησία των μελτεμιών της»,της κας Ειρήνης Βεκρή
Δεύτερο βραβείο στην κατηγορία του μυθιστορήματος στον
Λογοτεχνικό Διαγωνισμό που διοργανώσαμε σε συνεργασία με την
Εθνική Εταιρεία Ελλήνων Λογοτεχνών
Παρουσιάζουν: Βασιλική Κουρβανιού, φιλόλογος, πρώην Λυκειάρχης και
Κλειώ Χατζηδανιήλ, υποψήφια Διδάκτωρ, ερευνήτρια Πανεπιστημίου Αιγαίου
Παρουσίαση του βιβλίου
«Ερωτευμένος Καίσαρας»,του κ. Παναγιώτη Σεραφείμ Χανού
Τρίτο βραβείο στην κατηγορία του μυθιστορήματος στον
Λογοτεχνικό Διαγωνισμό που διοργανώσαμε σε συνεργασία με την
Εθνική Εταιρεία Ελλήνων Λογοτεχνών
Παρουσιάζουν: Δρ. Παύλος Τριανταφυλλίδης, έφορος Αρχαιοτήτων Λέσβου και
Γιάννης Γιαννέλης-Θεοδοσιάδης, συγγραφέας, νομικός, πολιτικός
Γιάννης Ευσταθίου, Δημοσιογράφος
Συντονίζει: Αγλαΐα Αρχοντίδου-Αργύρη, Αρχαιολόγος
Γνωστές μελωδίες και αυτοσχεδιασμοί από τους βραβευμένους σολίστ
του Διεθνούς Μουσικού Σωματείου Gina Bachauer
Μουσική Επιμέλεια
Κωνσταντίνος Π. Καράμπελας-Σγούρδας
Βιογραφικά Καλλιτεχνών κλασικής μουσικής
Το Διεθνές Μουσικό Σωματείο Gina Bachauer ιδρύθηκε το 1979 και έχει θέσει ως βασικούς του σκοπούς να διατηρήσει με κάθε δυνατό μέσον ζωντανή τη μνήμη της κορυφαίος πιανίστας Τζίνα Μπαχάουερ (1913-1976). Συνεχίζοντας το όραμά της, το Σωματείο υποστηρίζει νέους προικισμένους μουσικούς. Διοργανώνει συναυλίες ανερχόμενων σολίστ στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως και το ετήσιο Μουσικό Φεστιβάλ Gina Bachauer-Συναντήσεις Νέων Σολίστ και Συνόλων. Σε συνεργασία με το Διεθνές Μουσικό Σωματείο C.V. Alkan–P.J.G. Zimmerman, διοργανώνει τον Διεθνή Διαγωνισμό Πιάνου C.V. Alkan-P.J.G. Zimmerman. Άλλη σημαντική διοργάνωση του Σωματείου αποτελεί ο Πανελλήνιος Μουσικός Διαγωνισμός Μαρίας Χαιρογιώργου-Σιγάρα, στον οποίον συμμετέχουν πολλοί νέοι μουσικοί από την Ελλάδα και την Κύπρο. Κάθε Δεκέμβριο, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Αναβάθμισης Ιστορικού και Εμπορικού Κέντρου της Αθήνας, απονέμει τα Βραβεία Gina Bachauer-Νικολάου Δούμπα, σε ειδική τελετή η οποία σφραγίζεται με συναυλία των νέων βραβευμένων σολίστ που διακρίθηκαν σε διαγωνισμούς του Σωματείου. Το Σωματείο προσφέρει υποτροφίες σε επιλεγμένους νέους μουσικούς, υποστηρίζοντας τις σπουδές τους στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Κατά τη διάρκεια της πορείας του έχει συνεργαστεί με σπουδαίες προσωπικότητες της κλασικής μουσικής σκηνής, όπως είναι οι Zubin Mehta, Viadimir Ashkenazy, Wolfgang Sawallisch, Murray Perahia και Alicia de Larrocha. Επίσης έχει συμπράξει με κορυφαίες ορχήστρες όπως η Philharmonia Orchestra του Λονδίνου και η Φιλαρμονική του Ισραήλ.
Πρόεδρος του Δ.Σ. του Διεθνούς Μουσικού Σωματείου Gina Bachauer και Καλλιτεχνικός Διευθυντής των δράσεών του είναι ο Κωνσταντίνος Π. Καράμπελας-Σγούρδας. Ο κ. Καράμπελας-Σγούρδας είναι κριτικός μουσικής, καθηγητής πιάνου, ανωτέρων θεωρητικών και σύνθεσης, πρόεδρος του Δ.Σ. του Διεθνούς Μουσικού Σωματείου C.V. Alkan–P.J.G. Zimmerman, πρόεδρος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Αναβάθμισης Ιστορικού και Εμπορικού Κέντρου της Αθήνας και Πρόεδρος του Δ.Σ. του Σωματείου Ελλήνων Κριτικών Μουσικής, Θεάτρου και Χορού. Μετέχει σε επιτροπές διεθνών μουσικών διαγωνισμών και διδάσκει σε ευρωπαϊκές θερινές μουσικές ακαδημίες. Είναι επίσης τακτικός συνεργάτης διεθνών δισκογραφικών εταιρειών ως ειδικός σύμβουλος και/ή συγγραφέας των μουσικών αναλύσεων που δημοσιεύονται στα συνοδευτικά τεύχη των δίσκων (CDs). Σημαντική θέση στις δραστηριότητές του κατέχει η ανακάλυψη και μελέτη μουσικών χειρόγραφων: έχει φέρει στην επιφάνεια άγνωστα ιδιόγραφα μουσικά χειρόγραφα (επιστολές και παρτιτούρες) κορυφαίων μουσουργών και ερμηνευτών του 18ου, 19ου και 20ού αιώνα.
O ταλαντούχος νεαρός κλαρινετίστας Ιωάννης Γιάννου γεννήθηκε το 2002. Έχει δώσει μεγάλο αριθμό συναυλιών κερδίζοντας πάντα τις εντυπώσεις. Το ρεπερτόριό του αποτελείται από έργα σημαντικών συνθετών διαφορετικών εποχών.
Είναι μαθητής του διακεκριμένου Ιταλού κλαρινετίστα Alessandro Carbonare.
Παράλληλα με τις σπουδές του στο κλαρινέτο, φοιτά στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.
Διανύει το τελευταίο έτος σπουδών του στο Ωδείο Ραϋμόνδη με καθηγητές τους Κατερίνα Λιουδάκη Κατερίνα και Ιωάννη Ελεφάντη .
Έχει συμμετάσχει σε εξετάσεις για το 5ο και 6ο ABRSM GRADE κλαρινέτου τις οποίες έχει περάσει με διάκριση.
Κατά το έτος 2014-2015 σπούδασε στο Ωδείο Αθηνών με υποτροφία. Είναι μέλος των Φιλαρμονικών Ψυχικού και Μάνδρας Αττικής, ενώ κατά τα έτη 2013-2017 ήταν μέλος της Νεανικής Συμφωνικής Ορχήστρας υπό την διεύθυνση της Νίνας Πατρικίδου. Έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια με ιδιαίτερα αξιοσημείωτα εκείνα των καθηγητών Alessandro Carbonare, Ron Selka και G Dancain.
Με την παρούσα εμφάνισή του εγκαινιάζεται η συνεργασία του με το Διεθνές Μουσικό Σωματείο Gina Bachauer.
Ο Αθανάσιος Κυπάρος γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2007. Ξεκίνησε μαθήματα βιολιού σε ηλικία 6 ετών με καθηγήτρια τη Μαρίνα Σέλκοβα και από το 2018 είναι σπουδαστής του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης και φοιτά στην Γ’ Ανωτέρα τάξη με καθηγητή τον Γεώργιο Πετρόπουλο.
Έχει κερδίσει πολλά βραβεία σε μουσικούς διαγωνισμούς, μεταξύ των οποίων το Grand Prize στους διεθνείς διαγωνισμούς “Spring in London” (Ηνωμένο Βασίλειο, 2021) και “World Art Games” (Ισπανία, 2021), Platinum Medal στον διεθνή διαγωνισμό “Quebec International Music Competition” (Καναδάς, 2021), Α’ Βραβεία στους διεθνείς διαγωνισμούς “Grand Prize Virtuoso” (Παρίσι, 2020 και Βόννη, 2021), “Golden Classical Music Awards” (Νέα Υόρκη, 2021), “International Youth Music Competition” (Ατλάντα, 2021), “Online Wave” (Ισπανία, 2020 και 2021), “All Colours of Art” (Ιταλία, 2020), Β’ Βραβεία στους διαγωνισμούς “International Moscow Music Competition” (Ρωσία, 2020), “OPUS” (Πολωνία, 2021), “Talents of Europe” (Ισπανία 2021), “Τάσος Παππάς” (Θεσσαλονίκη, 2019) κ.α.
Συμμετείχε ως σολίστ στην αίθουσα Wiener Saal, Mozarteum, Salzburg, (Αυστρία, 2020), στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης (2019 & 2020), στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης (2015 & 2016), και έχει επιλεγεί να συμμετάσχει ως σολίστ στη διάσημη αίθουσα Weill Recital Hall, στο Carnegie Hall της Νέας Υόρκης, στο “2022 Season Debut”, καθώς και στο Beethoven House, Bonn, (Γερμανία, Αύγουστος 2021).
Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει ενεργά, σεμινάρια βιολιού με τους διακεκριμένους βιολονίστες Γεώργιο Δεμερτζή (2017), Haiou Meng (2018) και Kurt Nikkanen (2020), σεμινάρια σύνθεσης, εργαστήρια Διεύθυνσης Ορχήστρας με τους Ζωή Τσόκανου (2017), Safira-Antzus Ramos (2018) και Γεώργιο Βράνο (2019), καθώς και Εργαστήριο “Jazz αυτοσχεδιασμών” με τον Πέτρο Κλαμπάνη (2018). Επίσης, έχει διευθύνει, στο πλαίσιο σχετικών σεμιναρίων, την ορχήστρα πνευστών (2017) και εγχόρδων (2017, 2018 & 2019) της MOYSA, και έχει πραγματοποιήσει μια προσωπική σύνθεση για τη MOYSA με τίτλο “Ντροπή – Τόλμη”, η οποία παρουσιάστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, υπό την διεύθυνση του ίδιου ως μαέστρου, σε συναυλία της ΜΟYSA στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης (2019).
Είναι ενεργό μέλος της MOYSA – Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, της Συμφωνικής Ορχήστρας του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης, καθώς και της ορχήστρας “ΗΧΟΧΡΩΜΑΤΑ” του Γυμνασίου-Λυκείου των εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη, με τις οποίες έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμες συναυλίες.
Η συνθέτρια Θεοδώρα Μαγγίνα γεννήθηκε στην Αθήνα το 1984. Σπούδασε πιάνο με καθηγήτριες την Ελένη Κουρή και Ελένη Πούλου, ανώτερα θεωρητικά λαμβάνοντας πτυχίο αρμονίας, αντίστιξης και φούγκας με καθηγητή τον Τάσο Μακαντάση, καθώς και τραγούδι λαμβάνοντας δίπλωμα μονωδίας με καθηγήτρια τη Τζίνα Πούλου. Είναι πτυχιούχος της Νομική Σχολή του Παν/μιου Αθηνών, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ”Art, Law & Economy” του Διεθνούς Παν/μιου Ελλάδος και εργάζεται ως δικηγόρος. Τα τελευταία χρόνια μελετά σύνθεση (τάξη Κωνσταντίνου Π. Καράμπελα-Σγούρδα). Στα έργα της περιλαμβάνονται συνθέσεις για πιάνο, φωνή και πιάνο και μουσική δωματίου. Έχει εμφανιστεί παρουσιάζοντας έργα της στον Πολυχώρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, στην Αναγνωστική Εταιρεία Κερκύρας και στον Πολιτιστικό Σύλλογο Αργείων ”Ο Δαναός”.
Ο πιανίστας Ελευθέριος Μισιργής γεννήθηκε το 1987 στη Θεσσαλονίκη. Σε ηλικία 10 ετών ξεκίνησε τις μουσικές σπουδές του στο ακορντεόν και πέντε χρόνια αργότερα ξεκίνησε κλασικό πιάνο. Μαθήτευσε Πιάνο και Ακορντεόν δίπλα στους Στράτο Κενανίδη, Γιώργο Καμπά , Χρήστο Νούλη και Ουρανία Χρυσαφίδου. Το 2009 έλαβε Δίπλωμα Πιάνου με βαθμό «Άριστα» παμψηφεί στην τάξη της Ουρανίας Χρυσαφίδου. Είναι κάτοχος Πτυχίων ανώτερων θεωρητικών και Ωδικής από την τάξη του Χρήστου Δεληδήμου. Έχει δώσει ρεσιτάλ πιάνου στην Ελλάδα (σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Δράμα, Κέρκυρα, καθώς και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στην εκδήλωση για τη βράβευση της Μαρίας Φαραντούρη και του Νίκου Κούνδουρου) και το εξωτερικό (Ιταλία-Ολλανδία) σε μοντέρνα και όργανα εποχής. Συμμετείχε ως καλεσμένος σε εκπομπή του Τρίτου προγράμματος ελληνικής ραδιοφωνίας, σε ειδικό αφιέρωμα στην Gina Bachauer. Την άνοιξη του 2016 πραγματοποίησε ένα ρεσιτάλ- Αφιέρωμα στον Franz Liszt, με αφορμή την συμπλήρωση 130 χρόνων από τον θάνατο του μουσουργού. Στο πλαίσιο αυτού του ειδικού αφιερώματος αυτοσχεδίασε πάνω σε ένα άγνωστο θέμα του συνθέτη, προερχόμενο από ιδιόγραφο χειρόγραφο, το οποίο ανακαλύφθηκε από τον μουσικολόγο Κωνσταντίνο Π. Καράμπελα-Σγούρδα. Έχει συνθέσει φωνητική μουσική και μουσική για πιάνο, οργανικά σύνολα, ταινίες μικρού μήκους και θέατρο. Τον Δεκέμβριο του 2014, ως συνθέτης και πιανίστας, απέσπασε το Βραβείο Gina Bachauer-Νικολάου Δούμπα – “Κατηγορία Νέου Καλλιτέχνη”, που του απονεμήθηκε από το “Διεθνές Μουσικό Σωματείο Gina Bachauer” και από τον “Σύνδεσμο Αναβάθμισης Ιστορικού και Εμπορικού Κέντρου Αθήνας”. Την άνοιξη του 2018 κέρδισε εκτός συναγωνισμού το Βραβείο Σολίστ “Μαρία Χαιρογιώργου-Σιγάρα». Τον Απρίλιο του 2016 κέρδισε το 2ο Βραβείο στον 3ο Διεθνή Διαγωνισμό Πιάνου C.V. Alkan – P.J.G. Zimmerman (δεν δόθηκε 1ο Βραβείο) και τον Μάρτιο του 2018 κέρδισε το 3ο Βραβείο στον 4ο Διεθνή Διαγωνισμό Πιάνου C.V. Alkan – P.J.G. Zimmerman. Είναι φοιτητής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για σπουδές πιάνου στο τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του με ειδίκευση – οργανική εκτέλεση πιάνου, υπό την επίβλεψη του καθηγητή Igor Petrin.
Είναι απόφοιτος του Conservatorio di Musica «F.Morlacchi» της Περούτζιας Ιταλίας (MMus, διετές, επιπέδου ΙΙ) της σχολή του ιστορικού πιάνου με ειδίκευση στον F. Chopin υπό την επίβλεψη του καθηγητή Costantino Mastroprimiano με την υψηλότερη βαθμολογία 110/110 e laude (με έπαινο). Έχει αποσπάσει υποτροφίες από τα παρακάτω Σωματεία: Διεθνές Μουσικό Σωματείο Gina Bachauer για σπουδές σύνθεσης και ανάλυσης (τάξη Κωνσταντίνου Π. Καράμπελα- Σγούρδα) και σπουδές πιάνου και από τον Σύνδεσμο Γυναικών Θεσσαλονίκης-Μακεδονίας «εν Αθήναις». Εργάζεται ως καθηγητής πιάνου και ανώτερων θεωρητικών μαθημάτων σε ωδεία της βόρειας Ελλάδας.
Η βιολίστα Μαργαρίτα Πετρίδη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2008. Σε ηλικία τεσσάρων ετών έλαβε τα πρώτα μαθήματα βιόλας. Φοιτά στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης στην τάξη της κ. Αλεξάνδρα Βόλτση. Τον Ιούνιο του 2014 έλαβε μέρος στο Διεθνές Μουσικό Φεστιβάλ Βλάστη και παρακολούθησε μαθήματα βιόλας με τον κ. Μ. Μιχαηλίδη. Τον Απριλίου του 2016 κέρδισε το Α΄ Βραβείο στον 6ο Πανελλήνιο Μουσικό Διαγωνισμό Μαρίας Χαιρογιώργου-Σιγάρα. Τον Μάιο του 2016 κέρδισε το Α΄ Βραβείο στον «Διαγωνισμό Bachauer Junior» για νέους μουσικούς της ελληνικής περιφέρειας έως δεκαοκτώ ετών, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Το 2016 έλαβε Ειδική Διάκριση Ανερχόμενου Καλλιτέχνη κατά τον 6o Πανελλήνιο Μουσικό Διαγωνισμό Μαρίας Χαιρογιώργου-Σιγάρα ». Τον Νοέμβριο του 2019 κέρδισε το Β΄ Βραβείο στον 1ο Βαλκανικό Διαγωνισμό Βιόλας, στη Θεσσαλονίκη, καθώς και χρηματική υποτροφία ως η πιο νεαρή διαγωνιζόμενη στην κατηγορία της. Σήμερα είναι μαθήτρια της Α΄ Γυμνασίου και φοιτά με υποτροφία στο Ελληνικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης.
Η βιολοντσελίστα Μαρία-Έλλη Πετρίδη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2005. Σε ηλικία τεσσάρων έλαβε τα πρώτα μαθήματα βιολοντσέλου. Φοιτά στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, στην τάξη του κ. Δημήτρη Πολυζωίδη. Μέχρι σήμερα έχει λάβει μέρος και έχει κερδίσει χρυσά βραβεία σε πολλούς διαγωνισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τον Ιούνιο του 2015, σε ηλικία δέκα ετών, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησε σολιστική εμφάνιση ερμηνεύοντας J.S.Bach.
Το 2016 έλαβε Ειδική Διάκριση Ανερχόμενου Καλλιτέχνη κατά 6ο Πανελλήνιο Μουσικό Διαγωνισμό Μαρίας Χαιρογιώργου-Σιγάρα. Το 2017, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, συμπράττοντας με τη Συμφωνική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης ερμήνευσε το σολιστικό μέρος του Κοντσέρτου για βιολοντσέλο αρ. 1, Op. 33, του Camille Saint-Saëns. Το 2017 κέρδισε το Α΄ Βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Vienna Grand Prize Virtuoso. Την ίδια χρονιά εμφανίστηκε στην Gläserne Saal/Magna Auditorium (Γυάλινη Αίθουσα) της περίφημης Musikverein της Βιέννης (Μέγαρο Μουσικής των Φίλων της Μουσικής της Βιέννης) ερμηνεύοντας Bach. Σήμερα είναι μαθήτρια της Α΄ Λυκείου και φοιτά με υποτροφία στο Ελληνικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης.
O βιολονίστας Χριστόφορος Πετρίδης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2004. Σε ηλικία τεσσάρων ετών ξεκίνησε βιολί. Ως εξαιρετικό ταλέντο και ιδιαίτερα προικισμένος μαθητής του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης, για πρώτη φορά από την ίδρυση του ωδείου, σε ηλικία μόλις 16 ετών έλαβε το δίπλωμά του, με Άριστα Παμψηφεί, τον Ιούνιο 2020. Μέχρι σήμερα έχει λάβει μέρος και έχει κερδίσει χρυσά βραβεία σε πολλούς διαγωνισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σε ηλικία μόλις δώδεκα ετών ερμήνευσε ως σολίστ το Κοντσέρτο για βιολί, Op. 61, του Beethoven op.21 και το Scherzo-Tarentelle του Wieniawski στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης με τη Συμφωνική Ορχήστρα αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές. Βραβεύτηκε με το «Βραβείο Ανερχόμενου Σολίστ» και με το Ειδικό Βραβείο στη μνήμη της Θέκλας Μαρινίδη και Γιώργου Χατζηνίκου από το Διεθνές Μουσικό Σωματείο Gina Bachauer. Τον Ιούλιο του 2017 κέρδισε το βραβείο First Absolute Prize (100/100) Winner και το Βραβείο για την καλύτερη ερμηνεία έργου του Beethoven στον Διεθνή Μουσικό Διαγωνισμό ‘Vienna’ Grand Prize Virtuoso 2017. Τον Σεπτεμβρίου 2018, έλαβε μέρος και εκπροσώπησε την Ελλάδα στον 14ο Διεθνή Διαγωνισμό Wieniawski – Lipinski στην πόλη Loublin της Πολωνίας. Τον Απρίλιο του 2020 επιλέχθηκε να συμμετάσχει στο master class του Λεωνίδα Καβάκου, κερδίζοντας υποτροφία. Σήμερα είναι μαθητής της Β΄ Λυκείου και φοιτά με υποτροφία στο Ελληνικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης.
Ο βιολοντσελίστας Αλέξανδρος Σιουπούλης γεννήθηκε το 2002 στην Αθήνα. Σε ηλικία έξι ετών άρχισε τις σπουδές του στο πιάνο, στην τάξη της κ. Σταματίας Χωρεψιμά, από την οποία και γαλουχήθηκε κατά τα πρώτα του μουσικά βήματα. Σε ηλικία δέκα ετών άρχισε μαθήματα βιολοντσέλου με τον κ. Βαγγέλη Νίνα, στο Ωδείο Αθηνών. Για μια διετία υπήρξε μέλος της Ορχήστρας “Νίνα Πατρικίδου”, που τελεί υπό την αιγίδα της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Κατά την περίοδο 2015-2020 ήταν μέλος της Καμεράτα Τζούνιορ του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Σήμερα είναι εξάρχων της ορχήστρας του Ωδείου Αθηνών. Έχει κερδίσει χρυσά βραβεία σε πανελλήνιους μουσικούς διαγωνισμούς, εκ των οποίων ξεχωρίζει ο Πανελλήνιος Μουσικός Διαγωνισμός Μαρίας Χαιρογιώργου-Σιγάρα, που διοργανώνεται από το Διεθνές Μουσικό Σωματείο Gina Bachauer. Έχει συμμετάσχει σε σύνολα μουσικής δωματίου (κουαρτέτα εγχόρδων, ντούο τσελο-πιάνο κ.ά.). Έχει λάβει μέρος σε σεμινάρια και συναυλίες σε Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία και Ελλάδα (λ.χ,. Φθιώτιδα, Κέρκυρα και Άργος). Ανήκει στους Νέους Σολίστ του Διεθνούς Μουσικού Σωματείου Gina Bachauer συμμετέχοντας σε πολλές συναυλίες που διοργανώνει το Σωματείο. Τέλος, κατά την τελευταία διετία είναι υπότροφος του Ιδρύματος Βεργωτή ολοκληρώνοντας τις σπουδές του στο Ωδείο Αθηνών.
Ο Παναγιώτης Τροχόπουλος είναι βραβευμένος πιανίστας και μαθητής του θρυλικού βιρτουόζου Nikolai Petrov. Έχει πραγματοποιήσει πολλές συναυλίες και ρεσιτάλ ανά τον κόσμο στο πλαίσιο ιδιαίτερα σημαντικών φεστιβάλ και μουσικών θεσμών με τα πλέον απαιτητικά πιανιστικά έργα. Στις συμπράξεις του με ορχήστρα συγκαταλέγονται εμφανίσεις με το Κοντσέρτο αρ. 3 του Sergei Rachmaninov και το Κοντσέρτο αρ. 2 του Johannes Brahms, ενώ η δισκογραφική του εργασία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις πρώτες παγκόσμιες εκτελέσεις όλων των σημαντικών έργων του Άγγλου συνθέτη Joseph Holbrooke, τα οποία επίσης παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία στο περίφημο English Music Festival. Έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές από τα σημαντικότερα διεθνή περιοδικά κλασικής μουσικής -όπως το Gramophone-, τα οποία έχουν αναφερθεί με ιδιαίτερα θερμά σχόλια σχετικά με τις εκτελέσεις του σε έργα Rachmaninov αλλά και σχετικά με την ερμηνεία του “Petrushka” του Igor Stravinsky.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Παναγιώτης Τροχόπουλος είναι ο μοναδικός Έλληνας πιανίστας που ερμηνεύει το Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα του Ferruccio Busoni, αλλά και το Κοντσέρτο για σόλο πιάνο του Charles Valentin Alkan (την ρωσική πρεμιέρα του οποίου πραγματοποίησε στη Μόσχα για τα 200 χρόνια από τη γέννηση του συνθέτη), δύο μυθικά έργα τα οποία αποτελούν ογκόλιθους του σπάνιου όσο και ουσιαστικά απροσπέλαστου για τους περισσότερους πιανίστες ρεπερτορίου. Για τις εξαιρετικές του ερμηνείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, έλαβε το βραβείο Νέου Σολίστ από το Διεθνές Μουσικό Σωματείο Gina Bachauer.